DECATHLON

Innovatie

Innovatie voor iedereen

Onze inspiratie komt van onze liefde voor sport en van alledaagse mensen. Door technische sportproducten van topkwaliteit te maken en ze beschikbaar te stellen tegen de laagst mogelijke prijzen, dienen we onze gemeenschappelijke missie: sport voor iedereen toegankelijk maken.
Verpakkingen en reclame kunnen helpen om producten te verkopen, maar ze drijven ook de prijzen op. Stel je dezelfde kwaliteit voor tegen bijna de helft van de prijs. Het is niet alleen mogelijk, het is ook hoe wij zaken doen. Bij Decathlon investeren we in ideeën en innovatie. In ruil daarvoor krijg jij de meest betaalbare sportproducten en -uitrusting van de hoogste kwaliteit.

Innovatie voor iedereen

Onze inspiratie komt van onze liefde voor sport en van alledaagse mensen. Door technische sportproducten van topkwaliteit te maken en ze beschikbaar te stellen tegen de laagst mogelijke prijzen, dienen we onze gemeenschappelijke missie: sport voor iedereen toegankelijk maken.
Verpakkingen en reclame kunnen helpen om producten te verkopen, maar ze drijven ook de prijzen op. Stel je dezelfde kwaliteit voor tegen bijna de helft van de prijs. Het is niet alleen mogelijk, het is ook hoe wij zaken doen. Bij Decathlon investeren we in ideeën en innovatie. In ruil daarvoor krijg jij de meest betaalbare sportproducten en -uitrusting van de hoogste kwaliteit.

Innovatie voor duurzaamheid

Co-innovatie voor toegankelijkheid en duurzaamheid vormt de basis van de aanpak van Decathlon. Dit engagement komt tot uiting in ons productontwerp, zoals in de Arpenaz 10-liter rugzak, een van onze best verkopende producten. Het terugbrengen van het aantal stikpanelen van 21 naar 8 betekent niet alleen dat er minder materiaal wordt gebruikt op minder assemblagelijnen, maar ook dat het aantal artikelen per doos toeneemt. Het drastisch verminderen van verpakking en afval helpt de planeet en houdt de kosten voor onze klanten laag.

Innovatie voor ah-ha momenten

We raken geïnspireerd door de suggesties van onze klanten. We luisteren naar jullie grote ideeën en creëren op basis daarvan nieuwe sportproducten of verbeteren bestaande. Neem nu de Quechua 2 Second Tent. Deze innovatie op het gebied van snel opzetten kwam van kampeerders die zeiden dat ze een eenvoudigere en snellere manier wilden om hun tent op te zetten. Wij waren het daarmee eens en gingen aan de slag met het ontwerpen en ontwikkelen van onze pop-up tentoplossing. Tien jaar later zijn we nog steeds op zoek naar manieren om het beter te maken, zoals de 2016 Fresh & Black tent die de tent koeler en donkerder houdt voor een betere nachtrust.

Innovatie voor ah-ha momenten

We raken geïnspireerd door de suggesties van onze klanten. We luisteren naar jullie grote ideeën en creëren op basis daarvan nieuwe sportproducten of verbeteren bestaande. Neem nu de Quechua 2 Second Tent. Deze innovatie op het gebied van snel opzetten kwam van kampeerders die zeiden dat ze een eenvoudigere en snellere manier wilden om hun tent op te zetten. Wij waren het daarmee eens en gingen aan de slag met het ontwerpen en ontwikkelen van onze pop-up tentoplossing. Tien jaar later zijn we nog steeds op zoek naar manieren om het beter te maken, zoals de 2016 Fresh & Black tent die de tent koeler en donkerder houdt voor een betere nachtrust.

Loop jouw droombaan
niet mis!