DECATHLON

Onze missie & cultuur

Ons bedrijf

Decathlon is een Frans sportmerk, opgericht in 1976. Inmiddels hebben we meer dan 1,700 winkels in meer dan 70 landen, met in totaal 110,000 werknemers wereldwijd. We bieden sportproducten aan voor meer dan 100 sporten, waaronder kamperen, fietsen en teamsport. Bij Decathlon gaat het om vooruitgang, niet om de perfectie – want echte groei bereik je door gewoon te spelen. Wij denken altijd in oplossingen en werken aan een betere toekomst. Decathlon biedt ruimte voor een sportieve, inclusieve mindset - zonder ellebogenwerk of corporate gedoe. Alle teams maken sport toegankelijk voor iedereen. Onze gedeelde passie voor het grootste speelveld, de natuur, speelt hier de hoofdrol. Klaar om samen het veld op te gaan? Join the team.

Ons bedrijf

Decathlon is een Frans sportmerk, opgericht in 1976. Inmiddels hebben we meer dan 1,700 winkels in meer dan 70 landen, met in totaal 110,000 werknemers wereldwijd. We bieden sportproducten aan voor meer dan 100 sporten, waaronder kamperen, fietsen en teamsport. Bij Decathlon gaat het om vooruitgang, niet om de perfectie – want echte groei bereik je door gewoon te spelen. Wij denken altijd in oplossingen en werken aan een betere toekomst. Decathlon biedt ruimte voor een sportieve, inclusieve mindset - zonder ellebogenwerk of corporate gedoe. Alle teams maken sport toegankelijk voor iedereen. Onze gedeelde passie voor het grootste speelveld, de natuur, speelt hier de hoofdrol. Klaar om samen het veld op te gaan? Join the team.

Waar Decathlon voor staat

We zijn véél meer dan een sportmerk. Decathlon staat voor een duurzame sportwereld. Onze missie is ‘to move people through the wonders of sports’. We maken de positieve effecten van sport voor iedereen toegankelijk. Al onze producten, technologieën en innovaties zijn gefocust op een positieve impact op mens en planeet.  In de winkels huur je spullen, laat je je sportsgear repareren en scoor je tweedehandsproducten. Heb jij ook zo’n passie voor de wereld van sport? Lees hier meer over onze duurzame ontwikkeling.

Onze cultuur

Gedreven door onze kernwaarden: vitaliteit, verantwoordelijkheid, generositeit, authenticiteit herdefiniëren we het verhaal achter de sport, nemen de druk weg van onrealistische verwachtingen, sociale validatie en stellen vooral plezier in sport voorop. Als sportmerk vieren we échte, diverse emoties in de sport - van het beklimmen van de hoogste bergen tot het voortbewegen door de stad - en nodigen we iedereen uit om mee te doen en een vreugdevollere, meer tolerante en dynamische relatie met sport op te bouwen.

Onze cultuur

Gedreven door onze kernwaarden: vitaliteit, verantwoordelijkheid, generositeit, authenticiteit herdefiniëren we het verhaal achter de sport, nemen de druk weg van onrealistische verwachtingen, sociale validatie en stellen vooral plezier in sport voorop. Als sportmerk vieren we échte, diverse emoties in de sport - van het beklimmen van de hoogste bergen tot het voortbewegen door de stad - en nodigen we iedereen uit om mee te doen en een vreugdevollere, meer tolerante en dynamische relatie met sport op te bouwen.

Onze kernwaarden

Loop jouw droombaan
niet mis!